Kaip tinkamos servetėlės gali sustiprinti svečių patirtį
Restorano sėkmę daugiausia lemia maistas ir aptarnavimas, tačiau ar žinojote, kad net 38 % svečių svarbiausia yra bendras visos įstaigos įspūdis*1?
Spalvos gali labai pagerinti apsilankymo restorane patirtį. Norėdami sužinoti, kaip svečiai reaguoja į skirtingas spalvas, pasitelkėme smegenų bangų technologiją. Mūsų tikslas buvo suprasti, ar spalvos gali paveikti skonio pojūtį. Pavyzdžiui, žalia spalva dera su geltonu maistu, nes abi spalvos yra šiltos ir turi tokių pat pigmentų, o tamsesnės spalvos, kaip antai juoda ir ruda, sukuria prabangiai atrodantį kontrastą su šviesesne stalo serviruote ir maistu. Iš „Tork“ asortimento galite išsirinkti įvairių subtilių spalvų servetėlių, galime pasiūlyti ir kompostuojamų bei iš atsakingai išgautų žaliavų pagamintų servetėlių. Taip galite parodyti savo įsipareigojimą dirbti tvariai.
Norite pamatyti visą mūsų asortimentą? „Tork“ asortimente yra ir išskirtinių „Tork LinStyle®“ servetėlių, ir išmanių stalo įrankių vokelių-servetėlių, ir „Tork“ natūralių servetėlių, ant kurių gali būti atspausdintas jūsų logotipas ar žinutė.
Kad sužinotume, ar tokių pat mini makarunų skonis skirtingų spalvų aplinkoje atrodo skirtingas, 16 svečių uždėjome smegenų bangas matuojančias ausines.
Pagerinkite patirtį prie stalo atsižvelgdami į svečių vertybes
Svečiai pastebi net 7000 detalių įvairiose restorano zonose, o spalvos bene greičiausiai krenta į akis. <sup>*2 *3
66 %
svečių yra pasirengę už tvarumą mokėti daugiau (72 % tūkstantmečio kartos atstovų)*4
80 %
80 % vartotojų mano, jog restoranų ir barų veikla turi būti tvari*5
Susipažinkite su mūsų atrinktu servetėlių asortimentu
*2. „Tork“ atliktas akių judesių tyrimas. *3. „Tork“ interviu su Karen Haller, taikomosios spalvų psichologijos eksperte, ištraukos, 2020 m. vasario 10 d.
*4. Tarptautinė maisto informacijos taryba, įkurta 2018 m. Apklausa „Maistas ir sveikata“
*5. „The Independent“, 2017.
"Tork", "Essity" prekės ženklas – pirmaujanti pasaulinė higienos ir sveikatos bendrovė. Mūsų siekis yra kelti žmonių gerovę siūlant savo produktus ir paslaugas. Prekyba pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų TENA ir „Tork“ bei kitų stiprių prekių ženklų, pavyzdžiui, Actimove“ „Cutimed“, JOBST, „Knix“, „Leukoplast“, „Libero“, „Libresse“, „Modibodi“, „Lotus“, „Nosotras“, „Saba“, „TOM Organic“ „Tempo“, ir „Zewa“, produktais vykdoma apie 150 pasaulio šalių. „Essity“ dirba apie 36 tūkst. darbuotojų. 2023 m. bendrovės pardavimai siekė maždaug 147 mlrd. Švedijos kronų (13 mlrd. eurų). Bendrovės pagrindinė būstinė įsikūrusi Stokholme, Švedijoje. „Essity“ yra įtraukta į Stokholmo NASDAQ biržos sąrašą. „Essity“ stengiasi, kad kelyje į gerovę nebūtų kliūčių, ir prisideda prie sveikesnės, tvaresnės ir į žiedinę ekonomiką orientuotos visuomenės kūrimo. Daugiau informacijos www.essity.com.