„Tork Xpressnap“ yra vienintelė servetėlių dozavimo sistema, mažinanti vartojimą ir suteikianti skaitmeninę savarankiškai naudojamą rinkodaros priemonę, kuri leidžia kurti ir iškart skelbti socialiniuose tinkluose rinkodaros žinutes, arba jas atspausdinti ir pateikti savo dozatorių „Ad-a-Glance®“ reklaminiuose skydeliuose.
Sukurti reklamą visiškai paprasta. Tereikia atlikti kelis paprastus veiksmus.
Sukurkite savo žinutę
Pasirinkite arba sukurkite savo šabloną
Išsaugokite savo dizainą
Pateikite žinutę ant dozatorių ir socialiniuose tinkluose!
57 %
restoranų lankytojų sutinka, kad suasmeninta patirtis pateisina aukštesnes kainas.
40 %
restoranų lankytojų patinka naują restorano meniu rasti socialinių tinklų naujienų sraute.
Yra trys būdai, kaip „Tork Xpressnap“ gali padėti pasiekti savo verslo tikslų:
Bendraukite
78 % greitai aptarnaujančių įprastų restoranų lankytojų skaito su restoranais susijusius tekstus socialiniuose tinkluose. Naudokitės mūsų skaitmeniniu įrankiu kurdami unikalias žinutes ir iškart skelbkite jas savo socialiniuose tinkluose – tai padės į restoraną pritraukti daugiau lankytojų.
Būkite asmeniški
62 % restoranų lankytojų greičiausiai sugrįš į jūsų restoraną, jei jaus, jog buvo aptarnauti asmeniškai. Taigi naudokitės mūsų skaitmeniniu įrankiu ir papasakokite savo restorano istoriją, pasidalinkite, kaip dalyvaujate bendruomenės veikloje arba reklamuokite savo specialius pasiūlymus. Tai skatina restoranų lankytojų lojalumą.
Parodykite
21 % restoranų lankytojų greičiausiai išleis daugiau nei planavo, jei ant stalo pastebės viliojančią naujo užkandžio, gėrimo ar deserto nuotrauką. Sudominkite savo lankytojus pritaikytomis rinkodaros žinutėmis – jas galite sukurti vos per kelias minutes.
Sužinokite, kaip Ken ir Grace naudoja „Tork Xpressnap“ savo įmonėje
Kūrybiški suasmenintų rinkodaros žinučių pateikimo sprendimai ir profesionalaus dizaino produktai padeda jūsų įmonei siekti savo tikslų – didinti žmonių srautus, skatinti klientus užsisakyti daugiau ir grįžti dar kartą. Restoranų savininkai Ken ir Grace pasakoja savo istorijas, kaip „Tork Xpressnap“ padeda jiems versle.
Ken Silver, „Jim's Steaks“ savininkas
Grace Foltz, „Jerk Pit“ savininkas
Apklausos atsakomybės išlyga
* Apklausa atlikta nuo 2017 m. lapkričio 17 d. iki gruodžio 13 d. Apklausti 8289 europiečiai nuo 18 iki 60 metų, kurie pastarąjį mėnesį bent kartą lankėsi restorane. Apklausą atliko nepriklausoma bendrovė „United Minds“ per „Cint“ interneto platformą.
"Tork", "Essity" prekės ženklas – pirmaujanti pasaulinė higienos ir sveikatos bendrovė. Mūsų siekis yra kelti žmonių gerovę siūlant savo produktus ir paslaugas. Prekyba pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų TENA ir „Tork“ bei kitų stiprių prekių ženklų, pavyzdžiui, Actimove“ „Cutimed“, JOBST, „Knix“, „Leukoplast“, „Libero“, „Libresse“, „Modibodi“, „Lotus“, „Nosotras“, „Saba“, „TOM Organic“ „Tempo“, ir „Zewa“, produktais vykdoma apie 150 pasaulio šalių. „Essity“ dirba apie 36 tūkst. darbuotojų. 2023 m. bendrovės pardavimai siekė maždaug 147 mlrd. Švedijos kronų (13 mlrd. eurų). Bendrovės pagrindinė būstinė įsikūrusi Stokholme, Švedijoje. „Essity“ yra įtraukta į Stokholmo NASDAQ biržos sąrašą. „Essity“ stengiasi, kad kelyje į gerovę nebūtų kliūčių, ir prisideda prie sveikesnės, tvaresnės ir į žiedinę ekonomiką orientuotos visuomenės kūrimo. Daugiau informacijos www.essity.com.